اجرای طرح ساماندهی نهر دلمبر اجرای طرح ساماندهی نهر دلمبر

 | تاریخ ارسال: 1399/3/11 | 
اجرای طرح ساماندهی نهر دلمبر با نظر کارگروه مشترک کارشناسان فنی دانشگاه خوارزمی و شهرداری کرج

شهردار کرج شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ضمن بازدید از پروژه ساماندهی نهر دلمبر طی جلسه مشترک با رئیس دانشگاه خوارزمی و اعضای شورای شهر کرج بر اجرای این طرح که موجب کاهش مشکلات دانشگاه خوارزمی می‌شود، تاکید کرد.
در این نشست توافقات اولیه برای تشکیل کارگروهی از کارشناسان فنی دانشگاه خوارزمی و معاونت عمرانی شهرداری برای اجرای مناسب پروژه انجام گرفت.

🔶➖🔷 دکتر حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی با اشاره به بارندگی‌های اخیر که موجب تخریب و مسدود شدن مسیر تردد از سمت درب اصلی دانشگاه شده است گفت؛ در گذشته  طبق تفاهم انجام شده با شهرداری و همکاری دانشگاه در خصوص واگذاری زمین برای ساخت بلوار خوارزمی، مسیر نهر باید از بیرون دانشگاه طراحی و اجرا می شد که متاسفانه عملی نشد و ما این مشکل را  مساله و دغدغه مشترک شهرداری و دانشگاه می دانیم اما متاسفانه در حال حاضربه عنوان مشکل دانشگاه مطرح می‌شود و دانشگاه انتظار دارد هر طرح اجرایی برای ساماندهی نهر دلمبر باید طبق توافقات انجام شده و حفظ منافع دانشگاه انجام شود.

🔶➖🔷رئیس دانشگاه خوارزمی در پایان اضافه کرد با توجه به اعلام حضور دانشجویان از ۱۷ خردادماه، کاهش بارندگی‌ها فرصت مناسبی برای اجرای این طرح می باشد.

🔷➖🔶دکتر کمالی زاده شهردار کرج نیز ضمن تشکر از حضور اعضای شورای شهر به ویژه دکتر نبیونی گفت: شهرداری در بحث های مشارکت با دانشگاه خوارزمی پیشگام بوده و خوشبختانه پل عابر پیاده که وعده داده شده بود بعد از مدت ها راه اندازی شده است و برقی شدن پله هم نیازمند همکاری دانشگاه در بخش هایی است تا این پروژه را تکمیل کنیم.

🔶➖🔷وی ضمن تایید صحبتهای رئیس دانشگاه خوارزمی درمورد نحوه ساماندهی نهر دلمبر افزود؛ سازه هیدرولیکی در بالادست پیش بینی شده و  با توجه به شرایط موجود و موانع فنی، پیشنهاد شهرداری اجرای آن از داخل می باشد.

🔶➖🔷 ‏دکتر نبیونی عضو شورای شهر کرج و هیات علمی دانشگاه خوارزمی نیز در ادامه گفت؛ درخواست دانشگاه مشخص است و در زمان مدیریت آقای کمالی زاده در شهرداری کرج همکاری‌های خوبی با دانشگاه انجام شده است لذا با توجه به مسائل فنی و  مشکلات اجرا از خارج دانشگاه این پروژه متاسفانه نیازمند مصوبه شورا و زمان‌بر است لیکن اجرای کار باید با درنظر داشت مسایل و دغدغه‌های دانشگاه خوارزمی باشد.

🔶➖🔷در پایان مقرر شد تا تیم مشترکی از کارشناسان فنی دانشگاه خوارزمی و معاونت عمرانی شهرداری راهکار مناسب اجرای طرح ساماندهی نهر دلمبر را طراحی و با توافق طرفین اجراشود.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1341 بار   |   دفعات چاپ: 154 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر