قابل توجه داوطلبان گرامی دوازدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی KELT قابل توجه داوطلبان گرامی دوازدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی KELT

 | تاریخ ارسال: 1399/3/13 | 
🔷 شروع ثبت نام : ۱۰ خرداد ۹۹ ساعت ۱۶
🔶 پایان ثبت نام: ۲۲ خرداد۹۹ساعت  ۱۶
🗓 تاریخ برگزاری آزمون: پنجشنبه ۲۹خرداد ۹۹
⏰ ساعت بر گزاری آزمون :۲ بعد از ظهر
🏢 محل برگزاری : دانشگاه خوارزمی تهران دانشکده ادبیات و علوم انسانی طبقه سوم
💰مبلغ ثبت نام : ۱۲۰ هزار تومان

 
🔷➖🔶 نکات مهم 🔶➖🔷
 
🔷 بدلیل ریسک ابتلای به ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان، آزمون با رعایت پروتکل های ابلاغی بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد؛ فلذا از ورود داوطلبانی که درجه حرارت بدنشان بالاست و یا ماسک و دستکش ندارند،جلوگیری  بعمل خواهد آمد .
🔶 داوطلبانی که  در آزمون ۸ اسفند ۹۸ ثبت نام کرده بوده اند، نیاز به ثبت نام مجدد ندارند‌، و اگر بدلیل بیماری و یا ترس از بیماری، نمی توانند در این آزمون شرکت کنند، در آزمون دوره بعد (سیزدهم) مجاز خواهند بود که بدون پرداخت هزینه شرکت کنند.
🔷 برای ثبت نام در آزمون لطفا از قسمت ثبت نام وارد شده،مشخصات خود را ثبت کرده و جهت پرداخت مبلغ،گزینه ثبت نام در آزمون کلت را انتخاب نمایید
🔶 در این دوره از آزمون کلاس آمادگی آزمون برگزار نمیشود
🔷 در صورتی که در هر مرحله ای از آزمون مشخص شود که اطلاعات وارد شده توسط داوطلب صحیح  نمی باشد داوطلب مربوطه از شرکت در آزمون یا دریافت گواهی محروم خواهد شد .
🔶 با توجه به اینکه کد رهگیری ثبت نام به آدرس ایمیل داوطلبان ارسال میشود لازم است داوطلب آدرس ایمیل واقعی خود را به صورت صحیح و دقیق در فرم ثبت نام درج نماید.
🔷 در صورت هر گونه سوال و یا اشکال در فرایند ثبت نام لطفا با شماره تلفن ۰۹۱۲۶۲۰۳۴۳۷ تماس حاصل فرمائید.



 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1823 بار   |   دفعات چاپ: 211 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر